Asiakaskysely kertoo, että asiakkaat pitävät palvelusta ja suosittelevat sitä mielellään. Yritysasiakkaiden antama NPS oli 63!
Teimme asiakaskyselyn asiakkaillemme joulukuussa 2020. Halusimme kuulla, mitä mieltä he ovat palvelun käytöstä.
Saimme huipputuloksen: NPS oli yrityksillä huima 63 ja tilitoimistoilla 56!
Yleisin palautteista esiintyvä termi oli “helppo”. Palvelun käyttämistä pidettiin helppona ja nopeana.
Mitä kysyimme?
Lähetimme kyselyn Palkkaus.fi:tä käyttäville yrityksille ja yhteisöille, jotka olivat käyttäneet palvelua vuoden 2020 aikana.
Kysyimme käyttöönoton sujuvuudesta, eri toimintojen käytettävyydestä, kirjanpidon ja raporttien käytöstä, sekä mielipiteitä asiakaspalvelun sujuvuudesta ja lisäksi vapaamuotoisia kommentteja.
Tilitoimistoasiakkaat saivat kyselystä oman versionsa, mutta kysymysaiheet olivat samoja.
Asiakaspalvelun laatu erinomainen
Asiakaspalvelun laadusta kysyttiin useammassa kysymyksessä ja myös vapaamuotoisissa palautteissa sivuttiin aihetta.
Asiakaspalveluun oltiin hyvin tyytyväisiä. Yritysasiakkaiden antama NPS oli 63, se pistää nöyräksi. Yritämme jatkaa samaan malliin!
Käyttäjät toivoivat meiltä enemmän uutiskirjeitä ja lisää ohjeita verkkoon. Toimintoja tulee koko ajan lisää ja ohjelmaan tulee pieniä päivityksiä jatkuvasti, joten tulemme 2021 aikana lähettämään useammin uutiskirjeitä asiakkaillemme. Pyrimme kuitenkin pitämään viestimme sellaisina, että ne ovat aina asiaa, eivätkä sisällä turhaa markkinointia.
Nopeus huippuluokkaa
Vuonna 2020 asiakaspalvelumme vastasi viesteihin arkena alle 2 tunnissa!
Palkkaus.fi:n toiminnot
Suurimmalla osalla asiakkaista ei ole ollut tarvetta olla asiakaspalveluun yhteydessä. Useimmin asiakkaat sanoivat tarvinneensa apua ensimmäiseen palkanmaksuun liittyen, tyypillisesti oli varmistettu asioita omaan palkanmaksun tilanteeseen liittyen.
Palaute positiivista
Vapaamuotoisessa palautteessa palvelun helppoutta ja nopeutta kehuttiin. Yleisimmät käyttäjien käyttämät sanat palautteessa olivat: helppo, nopea, selkeä, ok, kätevä, yksinkertainen ja vaivaton. Tämä on hienoa kuulla, koska haluamme nimenomaan tehdä palkanlaskennasta helppoa yrityksen arjessa.
“Palkkaus.fi on todella helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen! :)”
Yrityskäyttäjän kommentti
Käyttäjät toivoivat jatkossa lisää ohjevideoita ohjesivustollemme ja pyrimme lisäämään niitä 2021 aikana. Erityisen paljon toivottu toiminnallisuus on mahdollisuus syöttää työntekijän tunnit sisään suoraan mobiilissa. Myös tuntipalkkaisten lomalaskentaan toivottiin lisäominaisuuksia. Nämä ovatkin 2021 kevään aikana kehityksessä. Tavoitteena on tuoda työntekijälle tarkoitetut mobiilisovellukset (iOS ja Android) syksyyn 2021 mennessä.
Asiakaspalvelu auttaa
Kun sinulla on jotain kysyttävää tai kommentoitavaa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme:
- Puhelimella arkisin klo 9–12: 09 425 50603
- Sähköpostilla: aspa (at) palkkaus.fi
Ollaan yhteydessä!
Lue lisää
Palkkaus.fi tilitoimistolle, tätä tarjoamme
Uuden sukupolven palkkaohjelma: mitä se tarkoittaa?
Kati Matinaho: palkanlaskijan tie vei kehittämään Palkkaus.fi:tä
Palkkaus.fi kehittää tekoälyä ja robotiikkaa taloushallintoon.